Tror jag kommer far det bra har....

Igar borjade dagen ganskaa intensivt med mycket information att ta in.Vissa saker var anvandbara och andra saker gjorde en bara trottare.
Sitter pa skolans dator idag och darfor saknas det en del prickar over bokstaverna.

Igar kvall va vi pa en mingelkvall pa skolan, det va riktigt kul. Blev imponerad over vilken anlaggning skolan har. Vi va mitt pa skolan i Student's Union lokaler och dom har en egen pub med stor bar och dansgolv. Det ar som ett litet utestalle mitt pa skolan.
Traffade inte en enda svensk men det gor mig ingenting for vi 5 ar mer an tillrackligt. Vill ju som sagt prata sa lite svenska som mojligt har. Alla vi traffade var i princip fran Danmark till och men kille i fran Kina, som har pluggat flera ar i Danmark. Riktigt harliga manniskor som jag hoppas umgas mer med. Dock pluggar dom nagonting med building managment. Alla drar pa ogonbrynen sa roligt nar jag berattar att jag studerar juridik. Det later tydligen mer flashigt an vad det faktiskt ar...

Idag va jag med tva av det harliga personerna jag traffa igar, Danmark och Kina :) och gick och kolla pa det Great Nordic run. Det ar tydligen varldens storsta halvmaraton som gar arligen i staden. Det va 55 000 person som deltog! Alltsa passerade hela Faluns folkmagnd mig idag, lite coolt va det. Manniskor hade fantastiska utstyrslar pa sig som skulle dra uppmarksamhet till olika organisationer, allt fran MS, olika typer av cancer och andra sjukdommar.

Imorgon borjar skolan pa vart program, och nasta vecka startar skolan pa riktigt.

Tyvarr kan jag inte lagga upp nagra bilder idag eftersom jag sitter pa skolan datorer, men som jag alltid skriver det kommer!


Peace out! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0