tråkiga nyheter...

Fick veta idag att Gretas bror har fått epilepsi och kommer få ha medicinering resten av sitt liv. Just nu så håller dom på och kollar vilken styrka på medicinen han behöver och klarar av. Anfallen har tydligen tätnat på slutet.
Jag kan inte ens föreställa hur jobbigt det måste vara för A-K och alla mina tankar går till henne. Skulle Greta bli sjuk eller dålig så vet jag inte vad jag skulle göra. Jag vet att hon "bara" är en hund, men hon är min familjen. Hon är det finaste jag har, även om hon retar gallfeber på mig ibland... Hon är det bästa jag gjort, ångrar inte en sekund att hon är min, även om det i vissa stunder är jobbigt att ha hund. Det är värt det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0