Sagt hejdå till Greta...

Fan va jobbigt det va att säga hejdå till henne, det kom lite tårar. Hon åker till Lappland idag med mamma och morfar och hon vill inte sätta sig i bilen, hon hade nästan svansen mellan bena. Vet inte om hon förstod att jag inte skulle med och att jag va ledsen, om inte annat kan man inbilla sig att hon förstod.
En del tårar kom det, så nu har jag sagt hejdå till mamma och Greta....


finaste!


Så nu ska jag försöka ta tag i packningen,



Packning!


väskor?

Det spännande ögonblicket är här! Får allt plats?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Å fina Greta, jag förstår att det kommer bli tomt utan henne! Men nu du ska njuta och ta vara på tiden. Vad gäller packningen så der det ut som att du har mer skor än kläder med dig, hahaha:-) Mysigt att ha dig här igår förresten! KRAM!

2011-09-02 @ 13:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0