internet kommer nästa vecka...

Nästa vecka någon gång ska vi äntligen få vårt internet, det kom förbi en snubbe igår och vi skrev på kontrakt.
Jag är jätte trött idag så det blir bara bilder idag.
Skolan börjar på riktigt imorgon, äntligen! Det känns som att man varit här i en evighet och nu vill jag komma igång är riktigt taggad :).
Lagade första riktiga måltiden igår i köket, det blev köttfärssås (vad annars? jag är ju student!).
Vi var på IKEA och så storhandlade vi efter det, notera att jag bar all denna skit! Det va lite synd om mig
Vårt kanon fräsha kök!
Här äter vi tydligen kvällsmat :)
Mitt sovrum, som är jätte stort!
Ni får vänta på bilder av vardagrummet, för jag hade tagit kort men då valde vi att möblera om lite :)
Ikväll ska jag och J hem till E, J, och D och äta scones och dricka te. Vi ska dit och se hur dom bor, de bor på andra sidan centrum så vi tänkte ta oss en liten promenad dit ikväll..
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0