Äntligen internet!

Nu har jag och E anlänt till Edinburgh efter en och en halv timmes tåg från Newcastle.


Vilken stad! Bilder kommer jag lovar, vi har ju äntligen fått internet. Jag och E har gått runt i Newcastle i en hel dag och letat, men det verkar inte vara lätt och hitta internet cafe.
Så förstå vår lycka när vi hade gratis internet access på rummet :)

Vi anlände bra i söndags, min och J:s lägenhet är kanon fin! Jag har inte tagit några bilder på den än jag lovar att det kommer också.

Och som svenska vad är det första man gör i ett annat land? besöker IKEA!! det fanns nämligen inga täcken eller kuddar i lägenheten så natten till måndag som jag med kläder på och en kudde från soffan som va alldeles för hög.


Sen är det läskigt lyhört i lägenheten och dom som bor ovanför oss har en gnislande dörr och det låter precis som att dom är i vår lägenhet och går omkring. Lite läskigt när man sover själv så jag saknar J, men hon kommer nästa vecka när vi åker tillbaka.

Igår va vi ut och åt och drack en kall och god newcaslte brown ale! mums! Jag käkade en classic, alldeles perfect va det! :)


Vi bor på ett Bed & breakfast i Centrum av staden och vårt badrum har en väldigt lustig design. Golvet är lutanden och inte så lite heller jag blir nästan sjösjuk av att gå från toaletten till handfatet. Är marken så ojämn eller ska det vara häftig design? Hur som rummet är mysigt och det känns riktigt bra.



Det va allt för ny ska ut och turista i edinburgh nu :)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0