Vardagen...

Vardagen börjar ta vid här nere och vi har nu fullt upp med föreläsningar och varannan vecka har vi inget liv för det är fullt upp med seminarier också... Men det är intressant vissa delar iaf :).
Sitter väldigt mycket i skola faktiskt, har varit här 08-17 nästan varje vardag, vet inte om det är lite väl ambitöst eller inte? Låter den frågan förbli obesvarad...
Jag och Jessica har gått med i en Ersamus society och varje torsdag är det något på kvällarna för studenter som vill träffa andra, sjukt bra initiativ av de som startade. Förra veckan va jag ute på krogen för första gång. Det va kul men j-vlar va hög musik och mycket folk? Om man jämför är sveriges klubbar folktomma! och det är mycket högre musik här, men bra musik :)..
Ikväll ska vi ut och käka på ett ställe som heter Nancy's bordello, det är en riktigt härlig pub. Dom gör helt galna drinkar på oreo-kakor, vissa drinkar serveras i en hel ananas :)... De har köpt alla möbler på second hand och inget matchar och jag älskar det.. Ska lägga upp bilder jag lovar, glömmer ta med mig kameran till skolan hela tiden, måste bli skärpning med det...
Nästa vecka (onsdag) kommer mamma och pappa! Längtar lite att får visa dom skolan och newcastle, hoppas dom gillar staden lika mycket som jag!
Nu måste jag dra vidar till lektion! Saknar er underbara hemma! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0