Första advent....

Underbara där hemma hoppas ni får en underbar första advent, har det kommit nå snö till er än?
Dagen spenderar jag i skolan :/, känns lite si så där men det måste göras. Vi har fått en del arbeten att göra nu som vår examination...
Det är storm ute idag, så när jag sitter här inne hör jag hur det visslar i fönsterna, önskar att det va snö ut också det är mysigt med snöstorm om man kan hålla sig inomhus vill säga :)
Snart är det inte långt kvar tills jag åker hem, lite blandade känslor men det vet ni ju redan för jag har skrivit det tusen gånger tror jag.
Ska iväg och klättra i eftermiddag! Har gått en introduktions kurs på skolan så nu får jag klättra själv eller själv och själv, behöver någon att klättra med, men det är löst :)... Har fått blodad tand för klättring, riktigt kul och social dessutom.. Hoppas jag kommer kunna hålla uppe det i Sverige också! Har ju önskat mig ett par klätterskor i julklapp :)
Nej nu måste jag återgå till att skriva om arbetsrätt och problemen i England mellan uttryckta skyldigheter och underförstådda, vilka går före? ska uttryckta alltid ha företrädde? bla bla bla....
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0