packningen har börjat...

Idag har jag äntligen börjat packa!!
Just nu består min packning i att skapa högar av alla kläder i olika katergorier som jag VILL ha med, sen kommer den högen nog att minskas för att bestå av det jag får plats med..
Sitter och försöker reparera min tröja som var alldeles ny och gick sönder på kräftkalaset i sommras, tack så mycket E.S för att du kastade in mig i busken X antal gånger!
Greta håller på att bli inskolad på dagis just nu och det går så där, det kommer säkert bli bra i slutändan men hon skäller ganska mycket ytdligen och det har dom en noll tolerans med. Dom är i bås tillsammans några stycken och har det jätte fräscht och skönt med soffor och madrasser osv. men när hon inte kan se och ha koll på allt är hon ganska dryg, men men... bara att kämpa på.
Nej dags att återgå till att sy tröja.....
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0