3 dagar kvar...

Idag började jag faktiskt inse att jag ska åka iväg, kramade om mamma och fick en så stark känsla av saknad fast jag inte åkt än... Kommer sakna min familj och kramar och mys. Kommer sakna Greta nå så otroligt mycket, hon är helt underbar och min finaste.



Jag kommer troligtvis ha det helt fantastikt där borta och njuta av varje sekund (för det lovar jag att jag ska!) och tiden kommer garanterat gå alldeles för fort, men det fattas alltid något när Greta inte är med.

Till något helt annat, imorgon ska jag göra viltspårs provet med Greta! Jag hoppas verkligen hon fixar det,det borde hon göra hon har varit klokren varje spår vi gjort, men ändå lite nervös blir man... Ett steg närmare att göra henne till eftersöks hund :)


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0