trött...

Äntligen är PM:et över! Som R. sa drygt bara att vi ska göra detta en gång till innan jul!
Håller med man börjar nästan ta jul ledigt redan nu.
Så ikväll ska vi fira lite, ska till bishops arms med damerna och ta en kall öl eller ett glas rödvin? Det är den stora frågan!

Har varit ute på en 2 timmar lång promenad med Greta, det var hon värd. Hon har varit jätte duktig dom här dagar! Hon har fått varit själv på förmiddagarna och sen har jag kommit hem och hämtat henne så har hon varit med på eftermiddagarna. Hon får ju som sagt inte vara i soffan hemma men hos R så va hon mer än välkommen. Så Greta, R och M satt tre stycken och hade mysigt i soffan haha :) så det gick ingen nöd på mitt monster det kan jag säga.
Hon är extremt kelsjuk just nu, vilket är en aning drygt... Men det är väl skendräktigheten (är det ens korrekt böjning av ordet?)

Vill hem till Falun just nu så mycket att det gör ont i mig! Vill krama om min familj och mysa i soffan...
Men får vänta ett tag till innan man får det så bra, tyärr...

Är fruktansvärt sugen på hamburgetallrik! har varit det i flera dagar det är R:s fel hon drog upp det igår under PM:skrivandet och nu kan jag inte tänka på annat hahaa. Men ikväll blir det äkta student mat pasta och falukorv. Vilket enligt mig själv är en underskattad måltid.

PÖSS/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0