saknad....

Greta fyllde 2 år igår och vad gjorde matte hon glömde, skämdes en aning när jag kom på det. Men det är ju tur att dom inte har den kollen som vi har.

Vi har haft snöstorm i tvådagar nu. Jag älskar snö absolut men är det även blåser stromvindar och man inte ser något när man ät ute och gå är det inte fullt lika mysigt med snö. Men trots det gick jag till djurmagasinet med Greta det var hon värde tycker jag, så hon fick en grisöra :) det gjorde henne riktigt nöjd. Jag handla hur mycket som helst på djurmagasinet men tack vare att jag blivit medlem kosta det mig ingenting nästa. Så imorgon ska Greta få lyxfrukost. Robur burkmat, med smak av lax! Någonting säger mig att hon kommer bli överlycklig.

Satt och kolla på TV innan och så var det någon som hade förlorat sin släkting i cancer och jag kunde inte hålla tårarna bort. Det värker inom mig när jag tänker på mormor och hur mycket jag saknar henne. Kommer det någonsin kännas bättre. Sen hon gick bort har jag blivit otroligt mycket blödigare och så fort någon jobbigt eller härligt händer i en film eller liknande börjar tårarna rulla och det känns som att jag har en hand inom mig som kramar åt så det nästan blir svårt att andas. Då brukar Greta få stå ut med en kanska hård kram...

Nu har en ny kurs börjar EU-law och VAT (Value Added Tax) alltså moms! Vette tusan hur man ska orka sig igenom detta innan jul, för moms är nog så långt bort man kan komma från det jag vill göra i framtiden. Men man måste väl lära sig allt för att kunna se helheten är det inte så?

Jag ska försöka bli lite bättre med bild på Greta och annat men jag har ingen bra kamera och önskar mig en av min familj som inte vet om det är haha :). Så suprise! en kamera riktigt bra kamera hade varit fin fint i födelsedags present. Hade varit kanon om jag hade en ny så jag kunde ta bra bilder och se ta med mig på min utlandstermin. På tal om utlandsterminen så ska vi börja välja nu. Vet inte vart jag ska ta mig, det är så galet mycket att ta med i beräkningen att det inte ens är kul att söka längre men men, det tar vi längre fram...

Nu blir det mys med Monster! PÖSS/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0