...

Kom precis hem från en utekväll från sliver/harrys... Har önskat hela kvällen att jag var hemma. Varför kan man fråga sig? Jo har trögats om att spendera matkassa på en utekväll!? Varför!? Tro mig det undrar jag också! Att stampa om kring på krossat glass med fulla killar som inte fattar var gränsen går! Jo tacka vet jag goa kvällar på pubar med människor jag bryr mig om! Får kanske jobba på detta eller är problemet att jag är för gammal eller vet jag inte hur man har roligt i min ålder? Jag tror och hoppas på det första. Jag tycker inte det är kul längre att gå ut på krogen och vara as packad och sen på det försöka hitta en trevligt karl. Det är inte riktigt så det funkar i verkliga livet. Så länge man letar efter något kommer man ingenting hitta. Så sant så sant

godnatt!! i natt sover greta i sängen varför!? jo för matte vill sova längre än till 0800...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0