.^.

TRÖTT!! Men det är bara att bita ihop ska hem till R och tillsammans med R och M är det PM skrivande.
Det gick riktigt bra igår men vi tappa fokus ett antal gånger och kom in på väldigt spännande områden haha

Greta skötte sig jätte bra igår. Blev så glad när R med instämmande av M sa shit va mycket luggnare hon har blivit det är sjukt stor skillnad från när hon var liten. :) gjorde mig glad för att veta att det inte är bara jag som vet och ser att hon har blivit mycket lugnare och bättre på att varva ner.
Även om hon har ganska tråkigt när vi skriver PM och hon vill få uppmärksamhet.
Hon är så rolig hon kan gå förbi mig, titta bestämt och se enländig ut sen vill hon att man ser att hon går ut i hallen och lägger sig för hon har tråkigt och vill faktiskt inte vara kvar hos R.
Men hon somnade som en stock igår kväll, ville inte ens gå på promenad igår kväll.

Använda klöjeväskan igår på promenaden, för att jag hoppades på att hon skulle bli mer trött. Hon måste ha en ny klövjeväska det har faktiskt blivit lite för liten. Märkte det för igår när jag skulle spänna fast den att hon har breddat sig över bröstkorgen! Hon växer fortfarande :)

Nej nu ska jag kila iväg! PÖSS! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0