.

Greta och jag är inte riktigt överens idag heller, hon kunde inte sköta sig när jag var borta i bara en timme. Då hade hon naturligtvis rivit upp strumplådan och ja som sagt det som ju ut som det gjorde.
Det ska blir spännande och se om jag får sova i natt eller om hon ska kräkas strumpor, jippii mig! vilket underbart liv jag lever. Fyllt av glamour, fester och underbara kreationer. hhaha eller inte, önsketänkade tror jag det heter...
Men men lämnade henne igen sen för att gå hem till M. där det va PM skrivande som gällde! Så när jag kom igen tyckte jag lite bättre om henne!

Har lagat en kanon god soppa till middag, den var ur allt om mats nya kokboksserie. http://www.alltommat.se
Trodde inte att den skulle vara så god men det var en paprika soppa, men vin i kanon bra!
man hade:
3 paprikor
2 lökar och vitlökar
jag slängde i en morot också för att ge lite mer smak
hönsbuljongtärning
vatten
1 dl vitt torrt vin, hade matlagningsvin hemma som jag använde
sen salt och peppar.
Det enda som var lite mekigt va att man skulle ha paprikorna i ugnen först så skalet blev alldeles svart, för att sen lättare kunna skala dom.


nej nu blir det ett avsnitt av criminal minds! Ska spendera morgondagen med R och M för att skriva PM, PM, PM, om inget mindre än tax neutrality and the single entity approach. Ska jag mina åsikter på skiten imorgon! PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0