CCTB el. CCCTB... det är frågan?

Ska man ha en common consolidated tax base eller heter det comman consolidated corporate tax base?
Sen är ju frågan om det är mer fördelaktigt genom positiv harmonisering som direktiv eller negativ harmonisering genom ECJ (vet att det heter CJ nu förtiden, men som ni vet sedvänja tvingar mig att använda den gamla benämningen ;))

Lite om monster, hon verkar ha landat i något mellanting mellan skendräktighet och två års trots som gör att hon börjar gå tillbaka till dåliga vanor som att rycka i kopplet, vilket aldrig (!) är ok! sen att tvärstanna mitt på promenaderna för att hon vill då absolut inte gå dit jag vill.
Hon är det ett av det mest fantastiska som hänt mig, men även om hon är fantastisk så vill jag ibland bara sätta henne i en hundgård långt in i norrlänska skogarna sen kan hon banne mig sitta där och sura eller så kan hon sitta där tills hon beter sig ordentligt igen...

Snart har alla mina bakverk tagit slut (nej jag har inte ätit allt själv) och det är det tur det, för man blir inte bra i kroppen av så mycket skit. Vet inte om jag blir mer påverkad eftersom jag inte ätit godis på över 5 år eller om jag bara är mer känslig, men man märker i kroppen att man inte blir på topp.

nej åter till PM-skrivande omn tax neutrality and the single entity apporach...

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0