skendräktig tik?

Greta vill inte äta, det duger inte om det inte är varm mat.
Greta är trött hela tiden
Greta snor mina använda kläder och använder som snuttefilt.
Greta piper och knyr hela tiden!

Jag tror jag har en skendräktig tik som inte riktigt förstår vad som händer i kroppen. Hon ska ligga nästan på mig hela tiden och det brukar hon inte vilja utan bara vara nära brukar duga.
Så nu är det en dl mindre mat om dagen och motion som står på schemat.

Min mor säger att jag ska sluta bebisa henne men hon kokar vattnet innan hon ger henne det så hon får varm mat.. jag bara säger mamma ;)

Hon är ett monster utan ende min greta :)

nej nu måste jag återgå till jobbet kunderna kallar!

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0