onödig irritation....

När det kommer till tvättider i ett hyreshus eller liknanade finns det tider som är utsatta och det är den tiden som är din inte mer eller mindre!
Idag kommer jag ner till mig tvättid och torktumlaren är i full gång och torkskåpet är fullt. Stoppar i min tvätt och går ut med Greta, 1 timme!! senare när jag kommer tillbaka är torktumlaren fortfarande inte tömd och torkskåpet är fortfarande på!
Jag blir så galet irriterad på när människor inte kan respektera andra och faktiskt hålla sig till sin tid, surt om du inte hunnit innan nu är det min tur och jag måste verkligen tvätta! Tur det var min snälla granne vägg i vägg och ingen annan. Hon är så pass snäll och tolerant annars med min hund, som ska skälla och ha sig.

Idag hade vi opponering på vårt 3-sidiga PM och det gick riktigt bra fick bra feedback av opponenterna.
Man kunde få max 3 poäng som man får med sig på tentan.
Så när det var vår tur att få resultatet så fick vi feedbacken först, sen anslutar hon "det här av det bästa..."
Bästa av alla frågar jag då och hon säger ja! Vi hade alltså det bästa PM av alla gruppen i klassen och ja jag tycker det är okej att skryta om! Hon ville ge oss mer poäng men kunde inte :). Det är viktiga poäng speciellt om du inte får tillräckligt på tentan då kan dom poängen verkligen rädda dig.

Det var allt för idag, tillbaka till tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0