GRATTIS Morfar!

Idag firar vi min morfar som fyller 80 år! GRATTIS!
Han har blivit firad av vänner och bekanta idag, massa blommor hade han fått och lite vinflaskor (tycker jag är bra, roligare än blommor till tusen)

Greta sover mycket om dagarna igen som när hon var valp. Sen tror jag att ett nytt löp nalkas för det är mycket att dra rumpan efter mig, vilket inte är OK! Hon får kåta sig någon annanstans.
Hon är väldigt hoppig dessutom, hon alldeles till sig och ska hoppa och studsa! Men det går väl över som allt annat, men en unghund :)

Här är en bild från sälen när vi sitter i liften på väg upp. Var riktigt nöjd med mig själv att jag tog en rödbacke innan vi åkte hem





Liveband varje afterski och packat med folk som ni kan se!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Glad att du bloggar igen:-) Hoppas studierna går bra för dig! Här hemma är det full fart som vanligt! Theo hälsar! Kram

2010-02-11 @ 10:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0