appotören....

Igår morse var jag inte glad på min hund, hon har en tendens att alltid! väcka mig på morgonen.
Hon har ett ljud som är värre än naglar mot en tavla. Hon hoppar ner med överkroppen på golvet och sträcker på sig så att hon glider och göt skåror mitt parkettgolv. Man verkligen hör hur nu drar klorna efter golvet!!

Sen på eftermiddagen blev jag lite mer glad på henne! Den som säger att en stabej inte vill apportera ska köpa valp på Greta. Hon är jätte duktig, det bästa som finns. Har alltid med en läder dummie på promnenaden som hon får på slutet.
Sen när man handlar ska hon alltid hoppa efter kassen och vill bära. Igår fick hon bära sina tuggben hem :).

På tal om valpar, är det snart dags att ringa efter en röntgen. Det blir lite avgörande, men jag är inte orolig!
Sen kanske det börjar bli dags att ställa ut mer!? Jag vet att jag måste men som sagt tid och pengar.
Men jag ska klara anlagsprovet i sommar, det är ett mål!

Nej nu måste jag återgå till matlagningen.

Vill önska min Morfar GRATTIS! på 80-års dag imorgon! då blir det stort kalas som jag inte kan vara med på :( men jag tänker på dig och kommer ringa. Saknar dig alltid!

Pusskramar

Kommentarer
Postat av: Rocky

Samma med Rocky och approt men senaste halvåret existerar jag inte ute så vi apporterar inne istället.

Han skall röntgas i mars /april eftersom stabyn ska var mellan 15-18 månader för röntgen.

Då kan man sluta vara orolig för att köra lite agility och öka vikten i klövjeväskan utan att vara orolig..

2010-02-10 @ 13:52:42
URL: http://rockyshemsida.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0