Solen skiner på oss...

Nu är jag på väg tillbaka till jönköping efter en helg hemma. Inte ett moln på himlen har det varit :) Underbart!
Perfekt kombination av nytta och nöje, sitta och sola samtidigt som jag skriver på kandidatuppsatsen.
Det går riktigt bra framåt tycker jag, sen vette tusan vad min handledaren säger.

Greta är inne i sitt höglöp just nu och inte ett dugg jobbigt (IRONI). Hon visar ganska tydligt va hon vill haha, går och gnider rumpan mot allt! tycker inte om tikskyddet för det sitter lite obekvämt eller snarare stimulerar lite otrevligt.
Hon gör ren sig jätte mycket och jätte bra, vilket är mindre populärt på nätterna. Att få sin nattsömn störd av ett slickande ljud är inget jag rekommenderar (hur lustig den mening än blev)

Sen fick jag samtal av SKK idag som säger att röntgen bildern på hennes höft inte duger, då dom är lite snea.
Och vem ska stå för det kan man fråga? Jag tänker fan inte göra, det kostade mig mycket att göra det första gången och jag är definitvt inte gjord av pengar som student. Har just nu 60 kr att leva för resten av månaden.
Sen blir man irriterad på att folk inte kan göra sitt jobb och jag har heller ingen lust att hon ska behöva gå igenom det där igen!


nej dags och sluta nu, KRAM!

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Hej!

Du måste vänta med röntgen till minst en månad efter löpets slut.Tikarna blir mycket "lösare" före under och efter ett löp.

Men gå tillbaka med lappen från SKK så får de göra om det men inte nu.

kram

2010-04-14 @ 22:03:16
URL: http://www.kayoba.se
Postat av: Rocky

ring djursjukhuset och kröv att dom gör om, Rockys röntgen gjorde dom om tills de blev nöjda viket e skönt, Du ska inte behöva betala ett enda öre.... Stå på dig tjejen

2010-04-14 @ 22:50:35
URL: http://rockyshemsida.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0