många tankar...

Det har hänt en del dom senaste dagarna,

Greta är så rolig i sitt löp, det märks väldigt tydligt va hon vill! smeker rumpan mot allt och alla.
Här om dagen stod hon vädjade, men lite pippigt uppgivet ljud, efter en hane innanför ett staket som vi brukar gå förbi.

Satt och funderade igår, man läser om alla hjältehundar som skyddar sin husse/matte om dom blir hotade.
Undra hur Greta hade reagerat om jag någonsin hamnade i en hotat situation, hon är ju ganska feg och flyr. Vette tusan om hon hade stannat och försvarat mig haha. Men det ska inte behöva hända tycker jag (ta i trä!).
Har ni upplevt det? hur tror ni att eran hund hade agerat?


Det är mycket med uppsatsskrivande just nu, nästa handledning på tisdag. Hoppas verkligen det går bra.

Tankar vandrar också mot torsdag den 22 april, det har då gått ett år sen mormor lämnade oss efter en jobbig tid med mycket smärta. Det går upp och ner, man börjar inte gråta lika lätt som förut. Med undantag för just nu.
Att inte få sms eller samtal från henne, där hon undrar varför jag inte ringt.
Hon har inte ont längre och om det finns ett liv efter detta har hon det förhoppningvis bra.
Men kommer alltid tycka att det var för tidigt, den var hennes tid fast det inte skulle varit hennes tid.
Just nu saknar jag henne mer än någonsin.
Jag saknar att krama om dig mormor!
Jag är så glad att hon fick möjligheten att träffa Greta.

Nu orkar jag inte skriva mer, måste torka av tangentbord från alla tårar..

Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie och Kelly

Länge sen jag var inne här men jag var tvungen att kika lite ;) läste att du inte trode att Greta skulle vakta dig och så har vi tänkt mycket med Kelly! Hahaha men vi har nu märkt att hon vaktar oss för en kompis skojslog mej och hon började genast morra :P Läste också att du cyklade med Greta, Kelly var också så som hon i början men jag låter henne alltid busa efter vi har sprungit och nu är cykla den BÄSTA hon vet ;)

2010-06-02 @ 15:48:14
URL: http://lovekelly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0