vilken dag!

Idag har jag hjälp min kära far på sitt arbete, och puhh! vilken dag. Fick göra lite mer än beräknat och det tog lite längre tid också.
Men men lite pengar tjänar man iaf :) (BEHÖVS!)

ÄNTLIGEN! har min idétorka släppt och jag har ni suttit med mitt PM i en timme nu, ringde therese och hon sa att jag var knäpp, kl. är ju nio på kvällen! Men men har inte skrivit på två dagar och äntligen släppte det!

Min kära Greta tycker inte så mycket om sin trosa men hon är jätte duktig och har den på sig, men hon ser skit rolig ut när hon hasar efter golvet och försöker komma åt den. Hon är tyvärr inte tillräckligt duktig på att göra ren sig så hon måste ha den på sig. Men på lördag åker vi hem igen och då ska vi se om den trosa jag köpt passar, den borde göra det. Det löser sig.
Hon vill inte vara med sin matte just nu, för jag är tydligen bara taskig, lämnar henne själv, sätter på henne obekväma trosor haha. Hon tittar verkligen surt på mig och går till Pappa eller mamma och fjäskar istället.

Fick en lite självförtroende boost idag, på lunchen med pappa fråga en kille om jag eller pappa kände vissa personer sen avslutade han med att säga "Och sen sist, du är den snyggaste postis jag sett" hahah! gött :)

Nej nu börjar criminal minds igen...

Puss kram!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Dålig uppdatering här på bloggen igen tycker jag - skärpning -haha!! Hoppas du mår bra! Puss på dig!:-)

2009-09-29 @ 13:43:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0