VARMT

Igår var det höst, svinkallt! Gick runt med tjocktröja och jacka. Men idag istället är det så varmt att man har shorts och linne. Välkommen till ljuva jönköping!? haha hopplöst.

Greta bara sover och sover, vaknar leker med sig själv en liten stund och sen sover hon igen. Bollen är överlägset roligast.
Har haft tvättstugan idag och det älskar hon, hon tycker det är skit kul att springa i källaren och undersöka.

Sen har vi löpet som gör mig vansinnig, är hon inne i det eller ska hon börja någon gång? hon är nu 9 månader och två veckor och hon har fortfarande inte löpt ordentligt.
Om hon nu får för sig att börja någon gång måste hon lova mig att gå ur höglöpet innan slutet av september.
Wish me good luck!

Vissa dagar känner man bara att det är ödet när vissa saker händer. suck.
Känner mig just nu lite ensam och önskar jag hade någon att mysa med, eller prata.
Har min vänner och dom ställer alltid upp men det är lite skillnad när man har den där pojken att prata med.
Jag är fruktansvärt dålig på att vara singel och tycker inte om det, men det är väl bara att gilla läget.

adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0