nytt blad....

Okej nu vänder vi till ett nytt blad, börjar om från början.
Det kommer bli tuffare regler, mer strikt och framför allt konsekvent!
Hon ska inte komma undan med något och jag SKA inte vika i mina regler.

Sitter hemma i falustad och skriver PM, det var precis vad jag behöver att komma hem och ta det lugnt och byta miljö. Har nästan skrivit klart och nu har jag total idétorka!
Kommer inte på ett skit att skriva och har ingen jag kan fråga för ingen annan har samma fråga som jag och är inte insatt. Sen kan man inte fråga vem man vill ,eftersom den personen kanske ska rätta PM:et. suck!

Greta är uppe i hel varv hela tiden då Lotta finns i närheten och det är ju så kul att leka konstant! Det tycker inte matte är lika kul, hon som behöver studielugn. Men men jag skaffa damen då får jag damen tåla :P

Nu är hon inne i en period då hon lyssnar bättre på hit igen, kommer nästan på en gång när man visslar. Hoppas hoppas det håller i sig!

Satt och kolla igenom mailen och hitta de här bilderna på mitt snömonster :), här var hon inte gammal



Haha ser ut som en tjock hårboll, jämfört med nu :D


FY F-N va söt man kan vara

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0