massa lek och träning......

Nu har vi varit ute med Selma och Louise i över en timme, dom har lekt promenerat bredvid varandra sprungit lösa och min dam hon försvinner in i skogen kommer tillbaka kollar var selma är och sen sticker hon igen. Som sagt helt ointresserad av mig. Men hon har blivit jätte duktig på att gå i koppel bredvid Selma!

Just nu sover hon, helt utslagen i sängen. (överkastet är på!)
Sen var det där med löpet! kommer det någonsin infinna sig? hoppas Selma drar igång henne, så vi fort det överstökat med.
Hon gör ren sig som en galning dock, och selma har börjat lukta väldigt på i rumpan på henne.

Sen om någon känner för att sponsra mig med nya kläder jag är jag tacksam! Mamma jag vet att du vill :)
Min garderob har nämligen blivit lite för stor (tack vare greta), så kläderna sitter lite stort.
Så fritt fram och sponsra jeans/byxor, linnen kanske en och annan kavaj :) och sen gärna nya läderstövlar då dom gamla är utslitna. Och mamma nu vet jag att du måste hålla med att jag behöver nya, dom jag äger har jag ärvt av mormor och sen har jag haft dom i ca 3 år! Så dom är ganska utslitna. :)
Jag är faktiskt fattig student! :P

Det var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0