jaha..... äntligen!!!

Idag skulle jag vända min hund på rygg i mitt knä och kila henne på magen då ser jag något och min spontana reaktion var, "Va i h-lvete!?"

HON HAR BÖRJAT LÖPA!! Äntligen nu slipper jag gå och fundera när och om hon ens tänker börja. Så vi har fått göra någon smart lösning med en nylontrosa och klippt hål haha. Ser så roligt ut.
Har ju köpt en trosa till henne men allt är kvar i Jönköping.
Måste få henne att göra ren sig ordentligt, hon är duktig på det men blir hon bättre behöver hon ju inte ha en trosa.

Har varit ute jag, mamma, tobias, greta och lotta och letat efter trattisar och vi hittade massor!! Vi jobba jätte mycket med dom att söka svamp. Lotta va skit duktig så duktig att hon blev så till sig att hon hade sönder dom och försökte äta. Greta kan också men tyckte inte att det var riktigt lika kul, hon har väl annat hon vill nosa efter nu ;) när hon löper.



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0