helgen...

Helgen blev inte riktigt som planerat, men det slutade bra ändå tror jag nog.
Greta har väl känts sig lite bortglömd tyvärr, men hon kan inte få all uppmärksamhet jämt.

Ska åka hem till mitt riktiga hem om två veckor ska bli riktigt skönt och komma hem och ta det lugnt.
Bli lite ompysslad, och morfar då lover jag att komma och hälsa på. Förlåt för att jag inte hör av mig tillräckligt ofta men du ska veta att jag tänker på dig och mormor för den delen ofta! och saknar er.

Va nere och gick på stan idag en snabbis och det kommer alltid bra folk och frågar "är det där en munsterländer?" nej svara jag det är en stabej, "en vadå?, har jag aldrig hört talas om" nej, svara jag dom är ganska ovanliga i sverige, det är en hollänsk appotör.
Jag överdriver inte om jag just den exakta konversationen minst en gång i veckan. HAha och sen måste jag tillägga att ALLA! tycker hon är jätte söt, fast ALLA även tror att det är en hane haha. Greta är min lilla transvestit :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: ak

haha. får höra samma sak, munsterländer,

har tom blivit erbjuden att tamed Rocky till en gård för att jaga mullvad, hah ( stabejens grund) Lite kul.

Rocky är ingen transvestit utan bög. Han betteér sig som en löptik. Juckar aldrig utan gnider rumbarn mot folksfötter när man har benen i kors , med svansen åt sidan

2009-09-13 @ 21:40:07
URL: http://rockyshemsida.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0