Sovmorgon...

Idag började dagen ganska bra. Fick sovmorgon till 07.30 vilket lyx :)
Har inte haft en enda olycka sen i onsdags känns riktigt bra. Men det kan vara för att jag går ut med henne ganska ofta för att slippa olyckor också.
Hon har lite svårt att sova hela nätterna och vill gärna ha uppmärksamhet.
Sen har hon hittat ett nytt ställe som hon vill ligga på, i hallen vilket gör att jag inte kan koppla av på nätterna för alla min skor står där. Än så länge har hon bara hittat en kärlek för snörerna på min stövlar. Hoppas hon inte upptäcker dom andra än på ett tag.

Va hemma hos Kalle idag för första gången. Att ta sig dit var ett riktigt projekt hon har ju aldrig varit så långt hemifrån förut. Pep jätte mycket men hon var duktig och gick en bra bit innan jag fick lyfta upp henne. Men hemma hos Kalle var det lugnt sprang runt och lekte och sen la sig och sov på fällen. Hon ska vara där imorgon när jag har föreläsning. Ska försöka gå den turen fram och tillbaka så mycket jag kan för att hon ska vänja sig. Det är den vägen jag alltid tar om jag ska till Kalle, skolan eller andra kompisar.
Har börjat träna sitt med henne och det är hon jätte duktig på. Har tänkt träna det lite varje för att få in det så tidigt som möjligt. Sen försöker vi med ögonkontakt och inkallning.


Sen har jag en kommentar till en person som kallar sig Språkpolisen, vem bryr sig om jag skriver grammatiskt korrekt?
Den har bloggen är inte till för allmänheten utan min familj och vänner för att kunna följa Gretas utveckling och dom bryr sig inte hur jag skriver utan vad jag skriver. 

Puss hej

Kommentarer
Postat av: moster

Hej

Fick tips av lillebror att du hade denna sida, kul att se Greta och du vem är Kalle undrar en som alltid är nyfiken. Vad ärGreta för ras

hälsningar moster

2009-01-29 @ 17:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0