Nu börjar det...

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var helt slut!
Resan hem igår började med att hon gallskrek, när vi kom ut på lite rakare väg blev hon lite lugnare och pep lite bara. Sen sov hon och vaknade och började om igen.
När vi kom hit gick det lite bättre gick runt i lägenheten och kollade läget nosade sig fram. Men ville inte gå in i köket eller toaletten.
Sen var det mat dags och det gick bra hon åt upp som bara den gick ut och blev rastad och sen sov hon i princip hela kvällen.

Gick och la oss ganska tidigt och det gick bra. Min granne har en egenhet att alltid börja spela jätte hög musik vid 22 på kvälken och framåt så jag blev väkt men jag tror inte greta märkte så mycket.

Vaknade kl 00.40 av att hon inte riktigt fick till sovplatsen så vi gick ut och kissa sen gick vi och sov igen.
Vaknade några fler gånger under natten men hon är inte alls pipigt.
Sen vid 06.50 vaknar jag och undrar var hon är då log hon och lekte för sig själv med en leksak hon fick med sig. Så jag reste mig hon rusa fram men då hände en liten olycka tror hon blev lite rädd och det hände bara. Sånt som händer.

Imorse var hon helt galen for runt hoppa upp på mig läkte som en galning. Sen råkade en tavla ramla då blev hela lägenheten lite läskigt igen och ville hon bara sitta vid mig där kändes det lite tryggt.






Sen har hon träffat selma idag, var en ren slump faktiskt. Men det gick jätte bra hon va inte rädd och tyckte det var kul. Men om Selma var för på då var det bäst att sätta sig bredvid mig.

Nu är Kalle här och tar hand om mig lite :)

puss hej

Kommentarer
Postat av: malin

nu har du en bebis jenny :D

2009-01-21 @ 15:56:03
Postat av: Anonym

vilken sötnos du köpt:)ser ut att ha mycke bus i sin lilla kropp.vi ser alla framemot att träffa er.

hälsa calle.

kramar svärdsjöligan

2009-01-21 @ 19:59:10
Postat av: annakarin

hehe, precis så var rocky hemma. fasstän ha¨n vågade inte lämna fällen första timmen, sedan gick han runt dock ej i kök och badrum, det tog nästan 2 dagar, men nu ere inget problem.

Jag sover på golvet, då väcker han mig när han vaknar och jag går ut, men det blir lite svårare när jag flyttar upp i sängen igen, Kommer nog inte vakna av enlekande Rocky då, "gulp", får se hure blir, skall testa imorgon

2009-01-21 @ 19:59:46
URL: http://www.freewebs.com/rockyshemsida
Postat av: Mollys husse

En sån sötnos ska ligga i sängen, brott mot hundlighetslagen annars, kontaktar djurens vänner om ingen förändring sker.SKÄRPNING!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-26 @ 09:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0