Nu är han äntligen tillbaka



Trots flera chanser och goda förslag
så är jag på klapphandel ack så svag
Det är där du inget stort paket med papper får
har ju läst att det ska vara något större än så
i år
Jag lovar att det blir trevligt som katten
när du och jag ska gå på vatten ©


Fick mycket fint rim av min långe man :) Måste säga att det är riktigt skickligt!

En dag närmare en underbar valp, dock också närmare två tentor.
Vet inte om jag vill att tiden ska gå jätte fort eller stanna av helt?

Ikväll får jag middag lagad inte alls fel. Han startar stark efter att vi inte setts på 2.5 vecka.
Jag tror han är en keeper haha :)....



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fick du då?? Vattenskidor?

2009-01-06 @ 21:59:16
Postat av: Karl

Nej dumsnut, de e ju mitt i vintern

2009-01-09 @ 09:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0