Nu är det över tillsvidare...

Nu har jag gjort mina två tentor, äntligen!!
Så nu är det över tillsvidare i alla fall, sen blir det spännande och se hur det gick.
Är måttligt trött idag var ut igår och firade att tentorna var klara. Men det var så mycket folk och sprang mest runt och leta efter alla. Det var sista gången på ett bra tag som man kan gå ut på krogen, fast ärligt talat gör det mig ingenting.

Idag kan jag börja stryka saker från min lista med saker att göra innan Greta kommer.
Har tvättat idag så nu är allt tvättat och imorgon ska jag göra alla ärenden.
Måste gå till frisörsalong och köpa nytt schampo och balsam. Ska åka till IKEA ock så och kika på lådor jag ska ha i min tv-bänk jag för bort tidningar och sladdar som är kul att tugga på. Ska även köpa såna där vita plats pluttar man har till att spika fast sladdar efter väggen/golvet med.

Fick nya bilder igår också det var jätte kul, nu har dom varit ute för första gången och utforskat världen :)











Det här är min lilla dam,

Det känns så konstigt att säga att hon är min, men det är hon verkligen ja i alla fall 2/3 av henne. Mamma äger den andra delen. Sen är det bara 5 dagar kvar förstå det är bara en hand! Nu vill jag bara att dagarna ska gå fort så det kan bli tisdag kl 12 när vi åker för att hämta henne!
Är så töntig hennes bädd ligger framme och fällen med. Sen har jag hängt upp alla koppel och halsband. Buren är packad redan.
Förstå när jag äntligen kan lyfta upp henne, pussa på henne och bara burra in mig i pälsen :)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: anna-karin

Lika otåligt här hemma, Har lagt fram koppel,buren (för tryggheten), matskålen. Skall tvätta och handla sista maten imorgon, Dock har mitt häromi paket inte kommit idag heller,Lite nervös, vill juh ha den i tid

2009-01-15 @ 18:51:14
URL: http://www.freewebs.com/rockyshemsida
Postat av: Hea

Hej!

Vilken del äger jag? Det lär ju inte vara huvudet. Man/Kvinna får många skratt vid läsningen, var du lite bakis eller? Platspluttar mm...

Greta ser ut att längta efter dig. Jag avundas dig, men det vet du väl redan. Hoppas v-besiktningen gick bra. Lycka till med "volleybolljobbet" imorgon.

Hälsa Calle.

"mormor Hea"

2009-01-15 @ 20:30:36
Postat av: Mia

Hej Matte!Vill bara tala om att nu har jag varit med om en hel del.Det var så kallt när vi skulle till vetrinären.-12 grader,så bilen fick startas långt innan vi fick gå dit.Jag fick sitta i en bur med mina syskon.Det var väl ganska ok,men vi gnällde allt lite.Sen bars vi in till vetrinären i buren,sen fick vi komma ut en och en.Min bror var först,han gnällde lite så vi undrade vad de hade för sig.Sen var det min tur det gick väl an,men chipmärkningen gjorde lite ont.Jag gnällde allt lite jag med.Men det gjorde vi allihop..Nu får du snart hämta mig,min mamma låter oss inte tutta mer än ett par gånger per dygn nu,då är det lika bra att flytta.Då kanske det händer lite roliga saker.

Puss så länge

2009-01-18 @ 15:12:09
URL: http://www.kayoba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0