Mitt i kaoset

Sitter mitt i tenta plugg i kurser jag inte förstår! Det är lagom stressande när tentorna är nästa vecka.
Allt jag tänker på är en liten söt valp i Ättorpa som ska kommer till mig om två veckor! det är så nära nu bara 14 dagar!
Det är lite som måste fixas tilldess
- fixa mat
- fixa den där förbaskade bädden!
- hoppas på att min häromi beställning kommer fram!
- bara handla för att ha allt hemma!
- fixa böckerna till nästa kurs
- städa undan
- ta bort sladdar

Ja det där är väl en bråk del av allt!
Min blogg kommer till största del handla om mig och lilla valp. Hur det går med att får henne rumsren! och kurser hur hon utvecklas och så vidare.
Samt hur man försöker balansera detta med studentliv, pojkvän och vänner.
Hur mycket det än låter längtar jag mig galen!

Den här valpen är så efterlängtad!






Ärligt talat vem kan motstå?

Kommentarer
Postat av: Hea

Hej Gumman!

Kämpa på nu med läsningen. Mormor,morfar och pappa hälsar också, vi håller tummarna att du klarar tentorna. Hade hoppats att det skulle finnas nya bilder att titta på idag, men icke. Vi hörs imorgon eftersom du är borta ikväll. Greta är jättefin. Du kan kolla med Spaniel o retriever klubben har någon kurs i vår. Kramar i massor

2009-01-11 @ 18:02:52
Postat av: anna-karin

hej, hehe

tänker samma sak, Min häromibeställning har inte heller kommit än :-) hahaha

Mina sladdar har jag tejpat intill väggen och min storhandlnig gör jag imorgon + tvätten på fredag

Snacka om likheter

2009-01-12 @ 11:54:48
URL: http://www.freewebs.com/rockyshemsida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0