en liten miss beräkning

Idag fick jag äntligen min beställning från Häromi! Nu känns det verkligen som på riktigt
Har beställt en pläd och oj! vad stor den va. Haha liten missberäkning. Kommer aldrig behöva köpa någon ny även när Greta är full vuxen kommer det vara lite stor. Jag som mätte och allt? Ja ja det är riktigt bra att ha och kunna ta med vart man än vänder iaf.



Efter att jag öppnat kartongen titta jag på den lite extra och upptäckte att den är perfekt storlek som hundbädd. Nu innan hon väx till sig och jag fått min bia-bädd. Har märkt att hon verkar gilla att ligga ihop kuren lite trångt så den blev kanon.
Sen gör det inget om hon får för sig att knaga lite heller



Hade beställt massa tuggben också, borste och kam som var kanon bra.
Sen har en riktigt börda lyfts jag har fixat en bil att åka och hämta henne i.
Louise! du är bäst. Vad så skönt när hon sa det "självklart får du låna den" Nu slipper jag oro mig för det och då kan jag åka och fixa hundmat också precis innan.

Sedan såg jag att nya bilder lagts ut på dom, på hemsidan Kayoba.se hon är riktigt fin den där damen!
Och enligt Rose-Marie är dom fulla i bus också precis som dom ska va :D.



Imorgon är det första tentan som gäller får se hur det går. Känns betydligt bättre med den på Onsdag men det löser sig vilket som.

Sedan vill jag bara slutligen informera om att Habo tog sin första seger för året mot Örkelljunga 3-1. KANON!
Bra start och på lördag ska jag tydligen vara med och hjälpa till på JSM 17 i Habo jag som är så otroligt insatt i den där sporten. Men kalle kommer nog inte låta mig göra något utöver min kunskap haha!

Massa Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Hea

Hej!

Sladdarna på bilden får du nog hänga upp annars blir de valptuggat. Jag tycker att blev bra storlek på fällen eftersom hon växer så snabbt.

Gezelius familjen hälsar och undrar när du kommer hem, Astrid väntar på lekkompis.

Det finns säkert något pappersjobb eller försäljning av fika som passar en novis på volleyboll.

Lycka till imorgon med tentan.

Kram Ma+Pa

2009-01-12 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0