2 dagar kvar!

Nu är det bara två dagar kvar till jag åker och hämtar mina fina tjej!
Idag har jag gjort allt klart måste bara storhandla och slänga glasflaskor och kartonger.
Har tejpat fast och lagt undan sladdar inga tidningar eller skolböcker ligger framme där hon kan komma åt.
Buren har jag redan packat :) jag är hopplös

Sen har jag dragit på mig en förkylning, vilket jag inte har tid med. Hade ont i halsen i fredags morse. Kunde knappt sova under natten men sen har det släppt lite men istället blir det tjockt i bihålerna.
Men idag har jag knaprat meducin och ätit vitlök och dricker som en galning vilket gör att man måste springa på toa hela tiden!
Har i alla fall en dag till att vila upp mig på vilket är bra.

Idag lämnar Rocky boet han är den första valpen att lämna Mamma. Hoppas det går bra, dom har ju t ex bara åkt bil en gång och det var till veterinären. Greta kommer åka 1,5 timme i bil och Rocky ska åka 2.
Men det ska nog gå bra så länge man inte gör en stor grej av det och att man åker så fort dom blir trötta och vill sova.
Det känns verkligen overkligt att jag köpt en valp, den är äntligen min och hon kommer vara det och allt går som det ska i ca 10 år till!? Oj!


Sitter även på Hotline och följer match Habo-Sollentuna, dom måste vinna matchen och få tre poäng! Just nu gå det inte riktigt så bra. Hoppas!

Nej nu ska jag kurera mig framför hotline och fortsätta heja.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: anna-karin

Rockys resa gick bra. Lite pip i början, Sen tystnade han strax innan motorvägen, Han var dock vaken hela resan och titta nyfiket på allt som fanns i bilen, Så han sov när vi kom hem istället.

Brorsan Ruben hade redan blivit hämtad då vi kom så han blev den förste. :-) Lycka till imorgon

2009-01-19 @ 23:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0