Hej hej HALLÅ!

Då har det gått några dagar med tentaplugg, det går sådär. Man blir vansinig när man ska försöka lösa varifrån vissa siffror kommer ifrån och ingen annan har en aning heller!
Har varit jobbigt med att ha henne med under tenta plugget när ska skälla för att hon vill något och man inte vet vad sen får jag dåligt samvete för att hon stör dom andra.
Va lite ledsen igår för det kändes inte roligt, det behöver hände något nytt och som en brev på posten bokstavligen talat fick jag brev hem om valpkursen som börjar den 26! Längtar mig galen just nu ska bli skit kul. Både för Greta och mig, hon får leka och träna med andra valpar och jag får lära mig nya saker att lära ut och tips om hur jag ska hantera henne i vissa situtaitoner.

Idag har varit en mycket bättre dag, hon är jätte duktig på apport och tycker det är jätte kul att springa och hämta den. Blir riktigt stolt över henne. Sen är hon jätte duktig på att sitta och stanna kan gå 15 meter ifrån henne och hon sitter still.

Sen har hon lekt två gånger idag med Selma, är så tacksam för att jag har Louise och Selma. Dom ser så roliga ut Greta är som en svans efter Selma och älskar att leka med henne.
Hon kan alltid vara lös när dom är tillsammans för hon lämnar inte selmas sida.
Sen blir hon alldeles full i nästan istappar för Selma slemmar ner henne och all snö fastnar så när vi kommer in måste vi linda in henne i filten, Det gillar hon.







vi har va och vaccinera henne i måndag det gick jätte fort men hon tyckte inte riktigt om att få spruta då bet hon nästan sköterskan Då har det gått några dagar med tentaplugg, det går sådär. Man blir vansinig när man ska försöka lösa varifrån vissa siffror kommer ifrån och ingen annan har en aning heller!
Har varit jobbigt med att ha henne med under tenta plugget när ska skälla för att hon vill något och man inte vet vad sen får jag dåligt samvete för att hon stör dom andra.
Va lite ledsen igår för det kändes inte roligt, det behöver hände något nytt och som en brev på posten bokstavligen talat fick jag brev hem om valpkursen som börjar den 26! Längtar mig galen just nu ska bli skit kul. Både för Greta och mig, hon får leka och träna med andra valpar och jag får lära mig nya saker att lära ut och tips om hur jag ska hantera henne i vissa situtaitoner.

Idag har varit en mycket bättre dag, hon är jätte duktig på apport och tycker det är jätte kul att springa och hämta den. Blir riktigt stolt över henne. Sen är hon jätte duktig på att sitta och stanna kan gå 15 meter ifrån henne och hon sitter still.

Sen har hon lekt två gånger idag med Selma, är så tacksam för att jag har Louise och Selma. Dom ser så roliga ut Greta är som en svans efter Selma och älskar att leka med henne.
Hon kan alltid vara lös när dom är tillsammans för hon lämnar inte selmas sida.
Sen blir hon alldeles full i nästan istappar för Selma slemmar ner henne och all snö fastnar så när vi kommer in måste vi linda in henne i filten, Det gillar hon.







vi har va och vaccinera henne i måndag det gick jätte fort men hon tyckte inte riktigt om att få spruta då bet hon nästan sköterskan. Men det skulle gå snabbt, knappt så hon var trevlig eller ens tittade på greta, kände lite lätt sen ut nästa!

det var allt för idag!
KRam!

Kommentarer
Postat av: Sara och Selma

Hej! Här kommer ett meddelande från lillasyster Selma och hennes matte Sara. Det är jättebra för oss att läsa din blogg för då kan vi se lite hur Selma kommer utvecklas framöver. Selma är nu 4 månader och har precis börjat valpkursen. Hon är precis som Greta med att skälla när hon får tråkigt och vill ha uppmärksamhet. Växte det bort på Greta eller tränade du henne på något särskilt sätt? Allt gott! /Selma och Sara

2010-03-22 @ 11:39:27
URL: http://oskapader.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0